091118 - Musik

***********************************************************************************************

Thindra älskar musik ♥

Därför ska hon nu få sina 2 först cd-skivor..


Älskade barnvisor - Astrid Lindgren


1. Du Käre Lille Snickerbo´
2. Pilutta-visan
3. Världens Bästa Karlsson
4. Lille Katt
5. Här Kommer Pippi Långstrump
6. Ronjas Visa Vid Lägerelden
7. Sjörövar-Fabbe
8. Idas Sommarvisa
9. Mors Lilla Lathund
10. Vår På Saltkråkan
11. Kattvisan
12. Vad Det Är Bra
13. Hujedamej, Sånt Barn Han Var


Älskade barnvisor - Klapp & lek
1. Krokodilen I Bilen
2. Jag Sträcker Ena Handen Fram
3. Min Lilla Kråksång
4. Moster Ingeborg
5. Tingelinge Tåget Far
6. Imse Vimse Spindel
7. Björnen Sover
8. Klappa Händerna
9. Gubben I Lådan
10. Tomten Och Haren
11. En Elefant Promenerade
12. Min Gamle Kompis
13. Vi Ska Sjunga En Sång
14. Var Bor Du Lilla Råtta
15. Ekorrn Satt I Granen
16. Ole Dole Doff
1. Du Käre Lille Snickerbo´
2. Pilutta-visan
3. Världens Bästa Karlsson
4. Lille Katt
5. Här Kommer Pippi Långstrump
6. Ronjas Visa Vid Lägerelden
7. Sjörövar-Fabbe
8. Idas Sommarvisa
9. Mors Lilla Lathund
10. Vår På Saltkråkan
11. Kattvisan
12. Vad Det Är Bra
13. Hujedamej, Sånt Barn Han Var
1. Krokodilen I Bilen
2. Jag Sträcker Ena Handen Fram
3. Min Lilla Kråksång
4. Moster Ingeborg
5. Tingelinge Tåget Far
6. Imse Vimse Spindel
7. Björnen Sover
8. Klappa Händerna
9. Gubben I Lådan
10. Tomten Och Haren
11. En Elefant Promenerade
12. Min Gamle Kompis
13. Vi Ska Sjunga En Sång
14. Var Bor Du Lilla Råtta
15. Ekorrn Satt I Granen
16. Ole Dole Doff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0