091117 - T I S D A G



***********************************************************************************************


Godmorgon ♥


Ska strax fixa till mig för dagen..
Thindra är jätte trött och skulle behöva sova..
Frågan är om hon kommer somna, dom håller på och ska renovera tvättstugan våran som ligger under våran lägenhet och just nu så håller dom på och borra som bara den..
Så Thindra är lite små grinig nu..
Hoppas hon lyckas somna endå i detta oväsen..

Senare vid 10 så ska vi möta Jenny och Edwin för en prommis ner på stan..
Halv 11 så ska vi ses några stycken från föräldragruppen som i går på hos BVC..
Ska bli trevligt
:)

Sen vid ca. halv 1 så kommer mamma hit och hälsar på
:)
Så då ska hon få toppa mitt hår och färga det, så det är klart inför bröllopet..

Ikväll så ska jag och mamma gå och kika på Gävles Tack och Bock teater..
Ska bli trevligt det med
:)

Så ser våran dag ut iallafall !

Igår kväll var vi och köpte ett nytt mindre soffbord..



Mycket fint tycker jag då
:)

Vi har även byggt om vår tv-bänk..
Hade ju ett tv-skåp men nu ser det ut såhär :



Tycker det blev bra, duger tills vi ska köpa ny bänk och ny tv i framtiden
:)

Hoppas vädret blir lite bättre än igår..
Ha en bra dag !

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja det blev JÄTTE bra

2009-11-17 @ 10:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0