091116 - M Å N D A G



***********************************************************************************************


Godmorgon ♥


Sorry...
...för den dåliga uppdateringen !

Vi har haft fullt upp ihelgen så igår blev de ingen uppdatering alls..
Det har även inte blivit några bilder på länge heller..
SORRY MAMMA !
;P
Men nu har jag hittat laddaren till batterina..
Så lite senare kommer det bilder
:)

Igår så hade vi fullt upp..
Började dagen med att ha tvättstugan, och samtidigt städades de lite här hemma..
När detta var klart så åkte vi till Skutskär och till Thindras farfar och hälsa på..
Mange var även till garaget och böt däck..
Påväg hem så åkte vi till Willys och veckohandla för denna vecka..
Sen bar det hem och börja packa i köket..

Idag så ska jag och Thindra åka till Skutskär vid lunch..
Ska till Kunda och hämta papper, gå med dom till chefen Fyrklövern..
Lämna in ansökanKunda till våren och besöka Camilla en sväng..
Sen så ska jag försöka vara hemma vid 16 - 16.30 !

Nej nu ska jag klä på mig och fixa lite här hemma..
Ha en bra dag !

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Hade jag vetat att ni skulle komma hit så hade jag bjudit hem er ju! ;) Skoj o ses ju. Men blir ju lättare nu när ni flyttar hit. Hur går det har ni fått ner några grejjer än?



Puss Puss

2009-11-16 @ 16:31:01
URL: http://stephanieronning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0