091108 - S Ö N D A G



***********************************************************************************************


Sorry..

.. för den dåliga uppdateringen över helgen..
Har jobbat hela helgen (första helgen på ett halvår) men trevligt har det vart..
Roligt att komma tillbaks också..
Så nu är planerna att jobba så många helger som möjligt som jag får !

Igår kväll var vi hem till min moster Rosa middag efter att jag slutat jobbet..
Och idag var vi hem till Nisse och gratta han och så att han fick träffa Thindra för första gången..
Efter det var vi hem till Martin, Maria och Anton en sväng..
Så har nyss kommit hem och nu blir det bara att kolla mailen och sen lägga mig i sängen och kika på tven innan det är dax för att sova
:P

Natti natt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0