091104 - O N S D A G



***********************************************************************************************


Tjingeling !


Skriver lite snabbt..
Mamma är här på besök, hon och Thindra ligger i soffan och myser..
Själv känner jag mig skit seg idag..
Uscha !

Ska lägga mig i den andra soffa en stund tänkte jag
:)

Sen när mamma åker så ska de diskas och laga mat så de är klart..
När Mange kommer hem så ska han och Thindra skjusa mig till jobbet..
Så de får en ensam kväll ikväll..
Mys mys
:)

Kommer sakna dom, men är väl hemma iallafall senast 21.30..
Tror jag jobbar hela kvällen ikväll, men det återstår och se
:P

Nej vila nu
;P

Kommentarer
Postat av: Karin - Mamma till Nova

Tack hälsar Nova :)

Lycka till på jobbet :) jag ska också jobba ikväll :)

2009-11-04 @ 15:02:04
URL: http://www.metrobloggen.se/enlinaochkarin
Postat av: Hanna

hur gick d på jobbet? Va spännade ändå å prova nå helt nytt! hoppas d gick bra iaf;) Puss påre!

2009-11-04 @ 18:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0