091102 - M Å N D A G



***********************************************************************************************


Godkväll !


Ska strax sätta mig i soffan och kika på tven och käka lite ostbågar ;P
Men först ska jag uppdatera här en snabbis..

Idag har min mamma vart här och hälsat på hela dagen..
Mycket trevligt
:)

Vart iväg till K-rauta, Jysk och Dollar Store och kikat..
Handla lite blommor idag..

Annars har vi inte gjort så mycket mera..
Thindras farmor kom förbi en sväng med nu på eftermiddagen..
Thindra fick en lite nya kläder
:)

Ihelgen så ska jag ha jobb debut..
Har ju snart inte jobbat 1 år så är lite nervös, men de går nog bra
:)

Nej nu ska de tittas på tven..
Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0