091101 - S Ö N D A G



***********************************************************************************************


Tjiingeling !


Ja då var det 1:a november då, bara en månad kvar efter denna innan det är nytt år igen..
Fasiken vad tiden bara springer iväg..

Igår på dagen så börja vi rensa och små packa lite, gud va mycket skit vi har !
Sen åkte vi till min bror Niclas och fika lite..
Åkte hem och var hemma 1 timme ca, innan vi åkte ut till Hille..

Var bjuden på mat där igår, Maria är så duktig att laga mat, igår blev det 3 rätter
:)
Mumma var det iallafall !

Mange är nu i Hille med, han skulle hjälpa bror sin lite nu på förmiddagen..
Sen blir det att åka till Skutskär och Manges pappa och frakta lite ved till huset vårt som vi fått av Kurre..
Snällt snällt
:)

Ska väl fortsätta rensa här hemma snart..
Thindra sover så det skulle ju vara smartas att göra det nu
:P

Tänkte bjuda på 2 st bilder innan jag avslutar här..

Först bild på mitt och Thindras pyssel vi gjorde häromdagen..
2st tavlor till hennes rum
:)



Sen en bild på Thindra då hon tagit tag i sina fötter..
Första gången
:D



Nej ska sätta fart nu, ha en bra dag !


Kommentarer
Postat av: Stephanie

naaaw sweetiepie! ;)

2009-11-01 @ 15:29:20
URL: http://stephanieronning.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Va fina tavlorna vart! :) Vi ska göra sånna där på Alexanders 6 månaders dag tänkte jag! :)



Puss

2009-11-02 @ 03:48:37
URL: http://stephanieronning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0