090531 - S Ö N D A G




****************************************************************************************************************************************







Då var det söndag igen då..
Den dagen man längtat efter hela året, eftersom man byter graviditetsvecka på söndagar
:)
Så idag har vi kommit in i v.38 och det är bara 20 dagar kvar till BF
:)
Skit vad tiden bara springer iväg..
Snart är h*n här, vår lilla efterlängtade bebis
:)
Gud vad vi längtar men nu är det absolut inte långt kvar..

Mange håller på och duschar hundarna han, så jag tänkte ta och klippa klorna på dom eller om Mange gör det..
Sen så ska jag dammsuga av här lite nsabbt och putsa av toaletten..

Sen har jag hela dagen kvar som man kan göra vad man vill på
;P
Vad det blir det vet jag inte än dock..
Sitta ute i solen kanske och sola lite
:)
Vi får se..

Sen önska grattis till alla underbara mammor där ute, speciellt till min då förstårs
:P
Om ett år är man själv förhoppningsviss mamma, så då får jag också ta åt mig denna dags äran
:)

Ha en bra och varm söndag !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0