090530 - L Ö R D A G




****************************************************************************************************************************************


Godmorgon !


Har sovit bättre inatt iallafall..
Vakna och gick upp halv 8 idag
:)
Var dock upp inatt och gick på toan 2 ggr..

Var ut med hundarna för ett tag sen..
Skit vad varmt det var ute - REDAN !
Jag kommer nog smälta bort idag jag.. Svettas ju annars mer än vanligt och idag skulle de ju bli kanon väder..
Få se hur dagen slutar
:P

Vet inte riktigt vad som händer idag..
Prata med Martin (manges bror) igår och han sa att vi kunde komma dit, men får se då..
Mange ska ev. på rally tror jag.. TRÖK !
Så få se med tiden vad som händer !

Nej nu ska jag gå och umgås lite med Mange, hörde att han vakna nu
:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0