090527 - O N S D A G




*************************************************************************************************************************************


God morgon !


Uppe med tuppen idag kan man säga
:P
Vakna kl.4 imorse har typ vart vaken sen dess..
Lite väl drygt må jag säga..

Sover inte alls lika bra som jag gjort förr..
Men de ska väl vara såhär när man är gravid, att sömnen ska störas..

Idag blir det en tripp till Norrsundet iallafall och träffa Camilla..
Ska bli trevligt :)

Så det blir att plugga lite och så innan jag drar iväg..
Ska ta halv 12 bussen från stan..
Sen får vi se när jag kommer hem
:P

Men ha en bra dag !








Jag och Camilla på studenten  :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

tackar visst är den gullig:) liten för att ha barn i då men jag har ju inte kommit så långt i mina planer:) hoppas man ser dig på byn idag då, ska ner till norrsundet och träna:)puss

2009-05-27 @ 11:11:10
URL: http://forsmarkcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0