090527 - O N S D A G kväll




*************************************************************************************************************************************

Godkväll !


Vart hemma ett tag nu, kom hem vid 5 tiden..
Haft en mycket trevlig dag
:)

Var först hemma hos Camilla och prata och så..
Sen blev vi hembjuden till Emelie på mat..
Smaskigt var de
:)

När jag hoppa av bussen här på Brynäs så kom Mange och vovvarna och mötte mig..
Så fick man sällskap hem med
:)

Sen har jag inte gjort så mycket..
Diskat och så har jag tvättat fönstret i sovrummet..
Så nu har jag bara vardagsrummet kvar
:)

Sen så hade mamma tagit hit vaggan som vi ska ha i vardagsrummet till bebisen vår
:)
Så jag har bäddat i den, med Nalle puh påslakan såklart och hängt upp en liten Ior också..
Bild bjuds på här nedan
:)

Nej nu ska jag ta och umgås med min älskling och kika på tven..








Vår fina vagga  :)





Kommentarer
Postat av: linnsey

Åh vilken fin vagga! Är allt redo inför lillen/lillans ankomst?

2009-05-27 @ 21:06:05
URL: http://linnsey.bloggagratis.se
Postat av: Alex

Va fin vagga och fina påslakan :)

2009-05-31 @ 17:08:11
URL: http://oijerholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0