090522 - F R E D A G




*************************************************************************************************************************************


Tjinixen !

Solen skiner så fint och allt känns härligt
:)
De enda som skulle kuna göra denna dag bättre är att älsklingen kommer hem från jobbet och att lillen kikar ut
:P
Haha !

Går dagen börja sådär men sluta bra..
Hade så ont i magen igår på dagen så jag låg med riskudden och halvsov/sov..
Sen på eftermiddag bar det av ut till Skutskär där vi skulle äta oså..
Va hem till Manges pappa, dom var även ute i skogen med hundarna och gick..

Själv var jag kvar hemma i huset med Päivi och Leon..
Kom hem vid 21.45 igår kväll, därför det inte blev någon uppdatering...

Vet inte vad denna dag kommer bjuda på, det visar sig..
Mange stackarn jobbar idag, fast det är klämdag..
Men det är ju fredag så han slutar ju tidigare än vanligt iaf
:)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo, Mamma ska vara med på förlossningen som tur är, men hade önskat att pappan var här oxå, har inte riktigt förstått hur han tänker, men ska försöka prata å lirka lite mer med honom=)

2009-05-22 @ 10:20:40
URL: http://linnsey.bloggagratis.se
Postat av: linnsey

Jadå, jag och Pappan har väldigt bra kontakt, och han säger att han vill att vi ska ha gemensam vårdnad och jag ska försöka så gott ja kan så att barnet får träffa honom så mycket som möjligt=)

2009-05-22 @ 12:27:44
URL: http://linnsey.bloggagratis.se
Postat av: linnsey

Ja, eller jag tror dom vet det, jag har talat om de för dom iaf=)



Ja, jag kom på det idag, bra att man glömmer bort sånt som har med pengar att göra, eller inte=/

2009-05-22 @ 17:33:19
URL: http://linnsey.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0