090515 - F R E D A G




****************************************************************************************************************************************


Godkväll !


Är hur trött som helst, men ska nog ta och lägga mig i sängen och kika på tven tills jag somnar..
Har haft sista praktikdagen idag, känns både tråkigt och skönt..
Tråkigt eftersom jag trivs så himla bra där och skönt genom att jag känner att jag behöver varva ner lite och ta hand om mig själv innan vår guldklimp kommer..

Har inte skrivit på nån dag nu heller, men det beror på att jag vart så trött
:P
Var hem till moster Yvonne som fyllde år igår och när jag kom hem orka jag inte sitta vid datan alls..
Därför blev det inte nåt inlägg igår..

Imorgon blir det att städa lite här hemma, sen får vi se vad som händer...
Nej ska kika på tven nu..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0