090513 - O N S D A G




****************************************************************************************************************************************




Tjinixen !


En snabb uppdatering nu innan jag ska krypa ner och glo lite på tven..

Vart en bra dag, på praktiken så har vi vart på utflykt hela dagen..
Vart ute i skogen och grillat korv b.la.. Mycket mysigt
:)

Sen nu på eftermiddag så har vi vart på öppethus BB..
Mycket intressant må jag säga, fick reda på mycket information + en rundvisning..
Så nu har man sett både förlossningen och BB innan det är dax att åka in, känns skönt iallafall
:)

Är dock avis på Stephanie just nu, läste hennes blogg och såg att hon skulle bli igångsatt idag..
Så senast imorgon så har dom sin lilla bebis..
Men jag hoppas våran kikar ut snart med
:)

Nej nu ska jag kika om det finns något vettigt att kolla på
:P

Natti natt !




Kommentarer
Postat av: Stephanie

Hej tjejen!

Han kom 22.15 i går vår alexander.. ;)



Puss o krams

2009-05-14 @ 07:22:47
URL: http://stephanieronning.blogg.se/
Postat av: Jenifer

aå bra :)

haha ,ja det kan jag förstå , nej precis inte långt kvar nu , spännande:)

2009-05-14 @ 12:01:34
URL: http://jenniferstahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0