090511 - M Å N D A G




*************************************************************************************************************************************






Tjo !


Ja då var denna dag snart slut då..
Ligger i sängen och kollar på "spårlöst", ja eller just nu sitter jag här..
Det är som sakt pause, men det fatta väl ni med antar jag
;P
Haha !

Vart på praktiken idag, gått in på min sista vecka..
Rätt skönt, men är väl mest pga att jag börja känna att allt börjar bli tungt och drygt..

Har åkt runt på praktiken idag med min handledare och tittat på andra dagliga verksamheter inom EDV..
Hämta upp Hanna också så hon fick följa med och kika lite..
Så idag har jag haft lunch dejt här hemma med Hanna också
:)

När jag kom hem så gjorde jag mina dagliga sysslor som är laga mat, diska och dammsuga
:P
Sen har jag bara tagit det lugnt, blev så himla trött..
Skulle behövt plugga lite, men det får jag försöka börja med imorgon..
Tänkte göra klar uppgifterna som är kvar till nästa vecka så jag bara har slutarbetet kvar att göra nu efter praktiken..

Nej nu ska jag fortsätta kolla på tven..

Natti natt !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0