090504 - M Å N D A G




****************************************************************************************************************************************


Godmorgon !

Tänkte slänga in ett litet snabbt inlägg innan jag drar till min 3:e vecka på min praktik..
Bara 1 vecka kvar, skit vad tiden går fort..
När jag är klar med praktiken så har jag bara 1 månad kvar till BF
:)

Är bra trött, fast jag inte var uppe nå extra länge igår, är nog att det är så himla dåligt väder..
HATA !

Stackars hjärtat mitt som cyklar till jobbet..
Hoppas det inte regna så mycke på han imorse..

Magen min känns lite konstig, känns inte som vanligt,,
Har lite ont i den sen igår och så..
Speciellt om jag sitter och lutar mig bara lite framåt..
Hoppas det går över iallafall..

Nä nu ska jag borsta tänderna sen börja dra mig till praktiken..
Ha en bra dag !









Tänkte bjuda på en bild på Michis sen sista april :P

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Han blir ju lite mosad där inne kanske hehe när du böjer dig framåt! :)

Kan vara därför, eran kotte är ju inte direkt lite längre ju hehe! ;)



Puss Krams

2009-05-04 @ 17:32:45
URL: http://stephanieronning.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAHA kunde du inte ha tagit en fulare bild?? :P

2009-05-04 @ 21:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0