090501 - F R E D A G




****************************************************************************************************************************************


Tjingeling :)


Sorry för att det inte blev någon blogg uppdatering igår..
Tiden räckte inte till
:P

Var till barnmorskan igår morse..
Allt såg bra ut som vanligt..
Lillens hjärtljud låg på ca. 146 slag / minuten och livmodern är nu 33 cm..
Min barnmorska kände och klämde även på magen och lillen ligger nu med huvudet neråt, fick känna det jag med
:)

Efter bm-besöket så blev det en liten shoppingtur med Michis..
Sedan hem, städa och förbereda middagen..
Michis var här och käka med oss igår..
Johan, Mia och Victor kom också förbi sen på fika, rabarberpaj
:)
MUMMA !

Hade en mycket trevlig dag/kväll :)

Idag har jag tagit det lugnt..
Diskat, dammsugit och tittat på en film på 4:an..

Ska fixa till mig nu strax, ska hem till Martin, Maria och Anton och grilla om ett tag..
Så där blir vi ikväll..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0