090331 - T I S D A G






Godmorgon, godmorgon !


Idag är man uppe med tuppen.
:P
Haha...

Just nu sitter jag här i min röda fina fleecemorgonrock och har nyss ätit frukost och pussat
av Mange..
Ska fixa till mig strax, tänkte bara skriva ett litet inlägg först..

Ska iväg med familjen till Valbo idag
:)
Lillebror ska köpa en systemkamera, så då hänger jag med också..
Tänkte tigga till mig skjus till Willys eller nåt med, eftersom det behövs handlas b.la en stor hundmatssäck igen..

Så ska väl ta och fixa mig, mamma skulle komma och hämta mig efter att hon lämnat det mindre barnen i skolan
:P
Ha en bra dag !



Kommentarer
Postat av: Maddiz

Hur många syskon har du nu? kram

2009-03-31 @ 13:59:22
URL: http://raggarmaddiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0