090331 - T I S D A G kväll






Då har denna dag passerat snart också..
Vart med mamma + familj idag på dagen..
Var först till Valbo där Niclas (bror) köpte en systemkamera...
Visst att dom är bra, men jag skulle inte lägga ut 6500kr på en kamera eller
:P

Sen så åkte jag och mamma bara till Rusta och kika lite, mamma som handla där..
Sen blev det Willys att handla mat till mig och min familj..

När jag kom hem och stod och packa upp varorna så ringde Michis och hörde vad jag gjorde och så..
Hon skulle flytta hem nu på fredag..
Så jag fråga om hon hade checkat in på vandrahemmet nu nere i Borås..
Nej sa hon, har nyss duschat ska göra det ikväll..
Jaja, tänkte jag.. Sen bestämde vi att vi skulle höras senare..

Packa upp varorna klart och tog lite lite fil och musli innan jag skulle ut med hundarna..
Medans jag satt vid datan och käka så ringde de på dörren..
Öppna och vem stod där?
Jo Michis, fatta inte först att det var hon eftersom jag nyss pratat med henne och hon sa att hon var i Borås i sin lägenhet..
Men hon ljög ju, hade åkt hem tidigare och kom och överraska mig och det lyckades hon verkligen med
:P
Haha.. Roligt !

Så har typ min dag sett ut
:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0