090330 - M Å N D A G





Ja då var räkningarna betalda..
Jag och Mange har nyss suttit och kollat på våra bebis saker + kläder..
Fasiken vad jag längtar tills lilla Thindra / Alfons kommer till oss..

Under april månad nu så får vi hem skötbordet och spjälsängen så det ska bli så roligt att få göra iordning allt..
Längtar så !

Har klippt klorna vovvarna nyss med..
Så nu ska jag ta och dammsuga, torka golven och diska..
Älsklingen har gått ner till arbetsförmedlingen så tänkte att det skulle vara klart nr han kom hem..
:)

Ska först och främst ringa och boka tid på förlossningen ang. öppet hus..
Var tydligen nästan 1 månads väntetid nu..
Sen ska jag ringa min apu plats också, eller hon som har hand om det, för någon utbildning..

Så ser väl min dag ut, blir lite pyssel här hemma med..



Kommentarer
Postat av: Stephanie

Jo det gör jag med nu.. men sista veckorna blir det ju varje vecka.. och jag vet inte i fall det är efter mitt bm besök i morrn som man börjar gå varje vecka fram till bf hehe! ;)



Men tycker ni i gävle går oftare i vilket fall jämfört med oss.. vissa gånger har det varit 4 veckor i mellan för mig lixom.. blää! :)

Så hoppas verkligen det blir varje vecka nu.

Ska bli skoj o se vad måttet ligger på nu, nu MÅSTE det ha växt annars jäklar! :)



Puss krams ;)

2009-03-30 @ 14:34:09
URL: http://stephanieronning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0