090330 - M Å N D A G eftermiddag






Blev en tripp ner på stan nu på eftermiddagen..
Då jag träffa Camilla och Linn..
:)

Käka lite o titta runt på stan..
Så träffa jag min underbara Hanna också..
Hör av dig ang. fikat om du har tid för en sån i veckan
:P

Mange är i valbo med Johan.D som skulle köpa nå tv-spel och Mange vart avis då..
Jag vill också ha ett tv-spel !
Tycker det räcker när han spelar NHL 2009 på datan jag
:P
Dessutom kommer det inte finnas så mycket tid sen att spela på..
Då är det bättre att vänta tills det är dax för lillen att få ett spel..
Så men andra ord får han vänta ett bra tag
x)

Haha..
Nu kom han hem och nu ska jag vara social..



Kommentarer
Postat av: Hanna

Emma! Jag snacka med elli häromdagen å hon flyttar ju på torsda! Till brynäs:) blir ni nääästan grannar! :) Jag hör av mej om en fik! =) Puss påre

2009-03-31 @ 15:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0