090329 - S Ö N D A G




Söndag igen då, helgen är snart slut..
Tiden bara rinner iväg tycker jag..

Vakna kl. 6 imorse och var hur pigg som helst..
Men lyckades somna om till kl. 8 och ringde då mamma min..
Då visade de sig att klockan var ju 9, hade helt missat att det blev sommartid i natt..

Sitter nu här nu, mätt och belåten efter frukosten..
Älsklingen har åkt med bror sin till Hille idag igen och håller på med rusten på deras hus..
Själv så ska jag spendera min dag med Anna Jansson, så vi får se vad som händer
:)
Roligt att se henne igen iallafall..

Var på kalas går hos bror, och blev så glad, fick 5000kr av min lossas farmor och farfar..
Så nu ska vi köpa lite saker till oss själva eftersom allt annat har gått till lillen..
Så det blir iallafall en ny digitalkamera och nya sovrumsmöbler, funderar på en videokamera men få se..

Hoppas ni har en bra dag med !





Kommentarer
Postat av: Stephanie

Va du på kalas hos någon annan men du fick present? haha ja tänk om man kunde ha de så du! ;)

Men kul att ni fick de iaf! :)

Puss krams

2009-03-29 @ 14:57:24
URL: http://stephanieronning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0