090326 - T O R S D A G




God kväll..

Vart en dålig uppdatering idag, men nu kommer en iallafall
:)

Dagen börja med att gå upp tidigt och bege sig till skolan..
Fick reda på att mamma och mormor skulle komma förbi nu på eftermiddagen för att mamma skulle klippa mormor..
Men efter skolan blev det en tripp ner på stan först innan jag begav mig hem..
Då det blev en snabbfika med Lisa
:)
Var mycket trevligt att äntligen träffa henne..
Har bara pratat med henne på familjeliv och msn innan..
Så det är roligt nu när man börjar få kontakt med lite fler tjejer i min ålder som ska ha barn runt min tid..
Lisa ligger bara ca. 2 veckor innan mig i graviditeten, så det är roligt
:)

Sen så har jag träffat Jossan på samma sätt, roligt att vi bor på samma gata än så länge..
Hon ska snart flytta till radhus, lite smått avensjuk
;P

Åkte hem efter fikat med Lisa om mamma och mormor kom förbi ett tag och lekte frisör
:P
Sen har jag inte gjort något speciellt.. Det vanliga typ..
Maria (svägerskan) kom förbi en sväng nu på kvällningen också och hämta en klänning, så det blev lite snack med henne innan hon drog hem igen..

Ja nä men tänkte väl hoppa i sängen nu och kika lite på tve..
Så himla trött, men de är väl järn värdet som spökar antar jag..
Men sånt får man leva med..

Natti natt !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0