090325 - O N S D A G kväll




Dagens inköp, foppatofflor köpte jag dock förra veckan
:P





Nu är dagens sysslor avklara..
Har hunnit med att göra mycket idag..
Först så kom mamma och hälsa på med mina 2 äldsta bröder och fika..
Sen åkte vi till S-viken och köpte ett babygym, en babysitter och en blöjhink som jag hittat på blocket..
Åkte påvägen hem och kika lite på rusta, skulle kolla på en matta men den fanns inte där..
Så jag åkte hem och lämna mina saker och begav mig till Dollar Store där jag träffa Johanna
:)
Så vi gick och kika runt inne på Dollar, sen Jysk och slutligen Ica
:P
När detta var klart så blev det att åka till sjukgymnasten..
Kom hem och laga våfflor och nu sitter jag här..
Så har min dag sett ut iallafall, hoppas ni haft lika trevlig dag som jag...
:)



Kommentarer
Postat av: Jennifer

okej , vad kul :)

2009-03-25 @ 20:09:25
URL: http://jenniferstahlberg.blogg.se/
Postat av: Elin

Vilket fint babygym :)

2009-03-25 @ 21:33:18
URL: http://lifelin.blogg.se/
Postat av: Hanna

Äre nallepuh på babysittern? Guu va sött å guu va du är rolig ;) Helt klockrent! Puss påre Gumman! Vi fikar nästa vecka!

2009-03-26 @ 07:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0