090324 - T I S D A G kväll





Då var man hemma igen efter dagens små ärenden
:P
Jag har vart hemma sen halv 5, så sedan dess så har jag lagat mat och kollat på unga mödrar..
Idag blev det kokt torsk, med äggsås, potatis och ärtor..
Märks det att man börjat bli lite duktigare och tänker på vad man stoppar i sig..
Blev ju till och med gröt till frukost imorse med ju
:P

Gick bra hos barnmorskan idag..
Lillens hjärtljud låg på 150 slag/minuten..
Livmodern hade växt 2cm nu sen för 2 veckor sedan, så nu är den 28cm..
Har nu växt 2cm varannan vecka i 3 veckors tid nu..
Allt ser mycket bra ut.. Enda var väl att mitt Hb-värde fortfarande lite lågt, men så får det vara nu tills jag fått ordning på magen igen och så.. Så det var inga problem engligt barnmorskan
:)

Gick sedan ner på stan och möta Johanna..
Gick dock själv i ca. 2 timmar för hon var tvungen att jobba över..
Så då blev det lite shopping i min ensamhet
:)

Shoppingen bestod av:
* Hårspray
* Ny rouge
* Mascara
* Byxa och mössa till lillen
* Magbälte


Sen när vi träffades s blev det lite lunch och så..

Och nu sitter jag här..
Blir lugnt ikväll.. Måste fasiken försöka plugga nu innan Desperate housewives börjar..
USCHA ! Vill igentligen inte..
Men det måste ju tyvärr göras..
:(

Ha en bra kväll !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0