090323 - M Å N D A G





Måndag
igen då..
Ny vecka med nya tag..
Haha..

Kom hem för ett tag sedan, vart med mamma och handlat lite på Willys..
Så nu finns det mat för denna vecka hemma..
Ska dit igen sen efter onsdag då pengarna kommer in på kontot och STOR handla
:P

Mange fick sitt löne spec. idag för det han var och jobba borta i 2 veckor..
Får väldigt bra för att jobba bara i 2 veckor, så denna månad blir nog bra
:)
Tur det, så jag kan köpa mitt simkort, nu när jag inskaffat en baddräkt..
Så i veckan kan vi köpa kort Johanna
:)

Ska iväg till sjukgymnasten kl 16, så innan dess så tänkte jag diska och sedan måste jag ringa 2 samtal..
Först till hyresgästföreningen och kolla om lokalen i bomhus är ledig på lördag..
Sen blir det ett samtal till IKEA angående sängborden jag hittat...

Men hörs säkert senare !



Kommentarer
Postat av: Michaela

Vad händer på lördag?? Nyfiken jag =)

2009-03-23 @ 14:45:38
URL: http://mickadenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0