090320 - F R E D A G




Har vart vaken nu ett tag, steg upp strax efter kl.10..
Hoppa in i duschen som en kanonkula, men vad hände sen?
Jo, Emma fasta framför datan och se nu vad klockan har sprungit iväg..
Ska diska nu tänkte jag och sen fixa mig..
Camilla ringer väl om ett tag också, se om hon skulle med ner på stan..
Ska i allafall ner på HM vilket fall som, Hanna min underbaraste
:) har ju hittat t-shirten jag vela i strl.42..
Så hon har lagt undan den till mig, så nu håller vi tummarna att magen får plats i t-shirten med..
Sen så är det sista dagen med 10% för medlemmar, så man lär ju passa på då också
:P
Sen blir det hem och sedan iväg på kalas i Marma..
Nej om man ska sätta fart då..



Kommentarer
Postat av: Michaela

Åhh vad roligt att t-shirten dök upp =) Hoppas att den passar er nu =)

2009-03-20 @ 12:04:11
URL: http://mickadenius.blogg.se/
Postat av: Jossan

Hoppas du lyckades klämma dig i t-shirten ;)

2009-03-21 @ 09:13:02
Postat av: Hanna

Hon är väl för söt lillemma;) Puss påre!

2009-03-21 @ 17:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0