090314 - L Ö R D AG kväll





Ska strax in i duschen, sen krypa ner o soffan i myskläder och kolla på Melodifestivalen Finalen med älsklingen..
Tänkte uppdatera här lite först en snabbis
:P

Har vart med Anna J idag, mycket trevligt..
:)
Vi har inte träffats på jätte länge..
Så vi har vart och kikat lite på IKEA och käka även middag där..
Så jag hitta lite som jag ska köpa nu när jag får mina csn pengar i veckan..
Så det blir inte bara saker till lillen utan annat också
:P

Tänkte bjuda på ett litet kollage på vad jag ska köpa b.la.
Ha en bra kväll...



Kommentarer
Postat av: linnsey

Det är snickarbyxor till mig=)

2009-03-15 @ 08:37:33
URL: http://linnsey.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0