090313 - F R E D A G kväll




Då har denna fredag börjat gått till sitt slut med..
Ska hem till Michis nu snart och kolla på tven, för Mange kollar på den där förbaskade hockeyn igen..
H A T A ! ! !

Tur att hon är hemma nu och rädda min fredagskväll..
Ä L S K A ! ! !

Har vart hos sjukgymnasten idag som sakt, tror det känns lite bättre nu i ryggen..
Hade TENS apparaten på ett annorlunda sätt idag än vad jag haft..
Kanske hjälper bättre, vem vet..

Sen blev det även stan som sakt med Michis..
Michis hade pratat med Eve så träffa henne med, blev en fika innan Eve skulle jobba..
Sen så gick jag och Michis runt o kika lite..
Hon köpte en present till hennes mamma och så träffa vi super Hanna med :)
Hon är så söt och rar , Ä L S KA ! ! !
Haha, ni blir du glad va Hanna?
;P

Är extra glad nu, min prins har köpt hem lite lösviktsgodis...
M U M M A ! ! !
Så himla gott och underbart...

Nä ska väl göra mig klar för en färd till Michis..
Ha en bra kväll!



Kommentarer
Postat av: Hanna

Alltid! Va sååååå himla trevligt med lite sällskap! :) Spontant sådär mitt i jobbet! <3 Puss påre!

2009-03-16 @ 11:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0