090312 - T O R S D A G




Snart är denna vecka över oxå, fasiken vad tiden går :)
Jag blir bara gladare för det jag
:)

Har skit ont i ryggen idag, är nog efter min halkning igår..
U S C H A !

Gick upp runt 9 idag, har nu sittut och spelat lite yatzy och kollat runt lite på nätet..
Börjar dock nu bli uttråkad!
:/
Ska kolla efter lite födelsedags presenter nu tänkte jag iallafall..
Dax för kalas snart igen då..
Ska på 3 styckna kalas denna månad..

Har kollat upp med syo:n om papprena som skulle till csn och dom är skickade och har kommit fram nu..
förhoppningsvis så får jag pengar den 25:e den här månaden..
Skulle tydligen inte få för de månaderna som jag missat..
Men huvudsaken jag får från och med nu...

Ska sminka mig och fixa håret snart, ska fälja med mamma hem till Frida och Robert ett litet tag nu vid halv 1..
Mamma skulle klippa håret på Frida så jag vill följa med så man åker iväg på någonting iallafall..

Sen vet jag inte om Camilla skulle komma förbi, få se om hon hör av sig..
Nä ska göra något vettigt nu tänkte jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0