090311 - O N S D A G





Onsdag idag då, halva veckan har redan gått..
Fasiken vad tiden bara springer iväg..
Men det gör inte mig något, ju snabbar bli det sommar och ju snabbar kommer vår bebis till oss
:)

Har vart till barnmorskan idag..
Idag låg hjärtljuden på 148 slag/min och min livmoder hade växt 2 cm sen för 2 veckor sedan..
Men allt ser mycket bra ut
:)
Livmodern är nu 26cm lång nu..

Satt och läste en tidning i väntrummet och där var det bilder på magar och hur stor bebisen är i dom i olika veckor..
Vår lilla guldklimp börja bli väldig stor nu..
Tänker den fortfarande som ett litet äpple eller nåt..

Sitter och väntar på att min älskling ska komma hem..
Men han är nog hemma vilken minut som helst nu snart..
Maten är snart klar med.. Idag blir det Ungstekt falukorv och potatis..
Muma
:)

Idag innan jag åkte till barnmorskan, gissa vad man lyckades med?
Jo jag ramla ute på en isfläkt..
Och lande såklart på min onda sida på ryggen, så man börja känna sig ganska mör där nu..
Usch! Får säkert ännu ondarna nu
:/



Kommentarer
Postat av: Malin´s Humorblogg

AJ! Du måste ta det lugnt Emmapemma!

2009-03-11 @ 19:39:34
URL: http://deafeem.blogg.se/
Postat av: Johanna

får ta och köpa broddar till dig emma så att du inte ramlar nå mer

2009-03-11 @ 19:55:31
URL: http://johannarydstrom.blogg.se/
Postat av: Malin´s Humorblogg

Ja, sjukt hur vädret ändras hela tiden! Det är jättefarligt! Du borde fixa dig snöskor som är två nu! :P



Med mig är det skitbra! :D Hur är det med dig?

2009-03-11 @ 19:57:02
URL: http://deafeem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0