090310 - T I S D A G




Så har denna dag oxå passerat..
Idag har jag som sakt vart med min underbara mamma
:)
Vi har inte gjort något speciellt..
Typ fikat, färgat håret på mig och spelat yatzy..

Har vart en mycket trevlig dag...
Mått bättre idag iallafall, så hormonerna knakse håller på att lugna ner sig lite..
Man kan ju iallafall hoppas på det
:)

Just nu sitter jag och spelar yatzy på king.com..
Om en timme så blir det att kolla på Desperate housewives, sen Christine och sedan sängen..
Så nu vet ni vad jag sysslar med ikväll
:P



Kommentarer
Postat av: Tesstamente

Jaså, är det en sån vecka:-) Men Yatzy hjälper mot det mesta:-)

2009-03-10 @ 21:58:19
URL: http://tesstamente.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0