090307 - Inför Melodifestivalen


Ja, ikväll är det dax för Melodifestivalen 2009 - andra chansen
Ikväll blir det avgörande vilka som mer går till den STORA finalen..
Därför tänkte jag bjuda på dessa människor till dom som inte vet vilka som ska vara med och tävla ikväll 
:)







Duell 1
SCOTTS vs. SARAH DAWN FINER
Jag tycker Sarah ska gå vidare..

Duell 2
LILI & SUSIE vs. BWO
Jag tycker BWO ska gå vidare..

Duell 3
AMY vs. STARPILOTS
Jag tycker Starpilots ska gå vidare..

Duell 4
RIGO & THE TOPAZ SOUND feat. RED FOX vs. CAROLINE AF UGGLAS
Här tycker jag allvarligt INGEN av dessa två ska få gå vidare
:P

Men vi får väl se ikväll vilka som går vidare i duellerna och vilka två som går vidare till den STORA finalen..

//emma


Kommentarer
Postat av: Stephanie

Instämmer helt i det du skrivit! :)

Eller ja vilka du tycker ska gå vidare..

Upp till bevis , hur det blir i kväll.

SPÄNNANDE HEHE! ;)



Krams <3

2009-03-07 @ 18:09:12
URL: http://stephanieronning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0