090302 - M Å N D A G




Ny vecka, nya tag..
Idag hra jga vart och STOR handlat på Willys med mamma..
Skönt att se att kylen och frysen är full igen
:)
Hittade även nagelklippningsset åt lillen där och så har vi köpt de 2 första napparna till denne underbara människa..
Gud va små napparna va, så söta
:)

Sen så har jag bara tagit det lungt..
Somna en stund på soffan.. Sen så har jag kollat på unga mödrar..
Ska ta och ta min järntablett nu, har köpt sånna nu så vi får se om mitt värde blir bättre..
Det hoppas jag verkligen, iallafall om man kollar på storlek på tabletterna..
:/
Uscha*
Hatar att ta stora tabletter.. Man har ju själv nyaa läart sig att svälja hela ipren/alvedon
:P
Haha...

Nä nu ska jag fortsätta kolla på tven..
Ha en bra kväll!

//emma

Kommentarer
Postat av: Anonym

shit nu är de ju inte långt kvar.. jag har startat en utmaning på min blogg, och de skulle vara jätte roligt om du också gjorde den med tanke på att du är med barn och sådära...

2009-03-03 @ 14:57:56
URL: http://forsmarkcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0