090301 - S Ö N D A G kväll




Ja nu ska jag ta mig och kolla lite på Beck med älsklingen min..
Som redan sitter vid tven, ja han har väl typ suttit där hela dagen
:P
Men det gör inget
:)

Har köpt nytt dataskåp idag iallafall så jag har haft och göra idag..
Har även städat och så med..
Dammsugningen och disken blir imorgon..
Orka nu!
Har diskat ett lass idag, sen skulle Mange diska efter maten men de har han inte gjort än iallafall..

Svärmor var här idag och hälsa på, hon hade köpt lite saker till lillen med..
B.la världens sötaste tossor..
Bruna fårskinns tofflor med vit ull i..
Jätte mysiga, från Shepheder..

Aja ska kolla på tven nu..

Natti natt!

//emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0