090623 - T I S D A G




*************************************************************************************************************************************







Good morgning sunshine !  :)


Vilken härlig morgon..Pigg och glad känner jag mig
:)
Solen skiner och det känns som en bra dag !

Ska ta det lite lugnt nu..
Sen blir det att fixa sig och ta ut hundarna innan jag drar till barnmorskan..
Och efter barnmorskebesöket så ska jag äntligen få träffa Lisas lilla tös Lina
:)
Ska bli roligt att se den lilla..!

Sen bär det nog av hemmåt bara..
Så ser min dag ut än så länge iallafall, få se om det händer något mera sen
:P

Är nu inne på min 3:e dag efter beräknat datum,och de känns bra..
Vet ju att h*n kommer snart..
:)
Gör ju inge om den väntar till torsdag eller fredag att komma ut tycker jag nu..
Men man kan ju inte bestämma de själv så få se när det händer
:P

Ha en underbar solig dag !




Kommentarer
Postat av: Angi

Nu måste du ha fått eftersom du inte har skrivit nå:) Vad spännande!! :P

2009-06-26 @ 18:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0