090623 - T I S D A G eftermiddag




*************************************************************************************************************************************



God eftermiddag !



Kom hem för ett tag sen..
Har vart ute på promenad med vovvarna och lek lite och så...

Har vart hos bm och hälsat på Lisa + familj..

Hos bm gick de bra, men min vanliga bm som jag haft är mycket bättre än hon jag hade idag..
Det som tar ca 30 min hos min vanliga bm gjorde hon som jag hade idag på 10 min..
Så allt gick fort..
Men allt var bra, huvudsaken det
:)

Efter bm besöket så blev de en tripp till Lisa..
Gud vilken söt liten tös dom fått
:)
Så idag har man hållt i en liten en..
Ojoj, nu vill man verkligen att ens egna ska komma ut..

Men har det inte hänt något på våran front innan fredag så ska jag ringa och boka tid för ett ul..
Men hoppas h*n kommer snart, är ju så himla varmt..
Frågan blir om vi får ett juni barn eller ett juli barn..
:P

Nej nu ska jag börja med maten..
Idag blir det kycklingsallad..
Mumma !
Vill ju inte äta någon varm mat när de är så varmt ute..
Sen till kvällen blir det jordgubbar och glass
:)




Kommentarer
Postat av: Hanna

Va spännade! =) ul betyder ultraljud lr är ja helt borta?:P Spännade! 2 veckor kommer ju flyga iväg! :) snart äre inte lugnt hus heller;) Puss påre tufflan!

2009-06-23 @ 18:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0