090622 - M Å N D A G




*************************************************************************************************************************************



Tjingeling !


Då var det måndag igen då.. Har ju vart lång helg,men tycker inte att de känns..
Är säkert för att älsklingen var borta hela dagen igår..
Men jag överlevde endå
:P

Idag har jag vart riktigt seg..
Låg och grisa i sängen till halv 1..
Ojoj, inte vanligt de inte..
Men sov inte så mycket, låg mest och titta på tven..
Kolla b.la. på 2 stycken repriser på "Sjukhuset"..
Men somna under de sista avsnittet och vakna 12.20 då älsklingen ringde och kolla läget !
:)

Nu blir det att betala räkningarna och först och främst käka lite gröt..
Magen är hungrig nu,lite sen lunch men så är det ibland
:P

Mumriken vår fyller 2 år idag så de blir att handla nå fint ben till han sen också
:)
Stora pojken vår, fast han är minst
;P

Imorgon blir det en tripp till barnmorskan kl.10.15, om inget annat händer men sådanna förhoppningar ska man väl inte  ha !
Sen blir det en tripp hem till Lisa och hälsa på och titta på lilla Lina
:)
Få se om dom blir glad över presenten jag köpt, de hoppas jag ialllafall
:P

Nej magen kurrar som attans nu !








Mumriken våran, som blir 2 år idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0