090621 - S Ö N D A G




*************************************************************************************************************************************



Hej hopp gummi snopp !



Hahaha !

Sitter här och ska dammsuga strax.. Annars har jag fixat "dagens sysslor" redan
:P
Tänkte ta och ringa mor min först..

Mange har åkt till garaget i Skutskär och mecka bil med Fredrik..
Så vad ska jag hitta på idag då?
Ingen anning..Någon som har nåt förslag eller som vill umgås?
:)
Skönt att de är sol ute iallafall !!!!

Ingen bebis än iallafall.. Tror h*n kommer ligga kvar ett tag..
Ställt in mig på de nu iallafall så man inte går och väntar och väntar hela tiden..
Den är iallafall ute om ca. 2 veckor , så det är ju skönt att veta
:)

Nej ska ta och ringa mor min nu..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0