090612 - F R E D A G




*************************************************************************************************************************************


Tjingeling !


Har nyss kommit ur en lång varm dusch..
Har lite värkar i magen min
:/
Haft det till och från sedan igår eftermiddag..

Känner mig inte alls pigg och så..
Så dagen blir lugn,måste dock städa lite..
Blev ingen dammsugning igår så det måste göras nu snart...
:P

Sen vill jag gratta Lisa och Tobbe som fick sin lilla tös igår kväll..
:)
Åkte ju från Lisa kl.15.50 då hon hade värkar ca. var 10:e min..
Sen halv 11 fick jag ett sms att lillan var ute
:)
Har även fått ett mms idag med info vikt och så och 2 bilder
:)
Så himla söt
:)

Hoppas våran förbereder sig nu snart att komma ut..
HÅLLER TUMMARNA !

Nej nu ska jag ta mig ut med hundarna..




Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh vs kul! :) Kan tänka mej att du blir sugen! Snart så säger d bara "plopp" så är bebben ute:D åhh va roligt! :) Puss påre!

2009-06-12 @ 19:11:33
Postat av: Linnéa

Fin blogg :)

2009-06-12 @ 19:17:44
URL: http://typlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0