090609 - T I S D A G




*************************************************************************************************************************************



Godmorgon !


Har nyss käkat frukost och pussat min prins adjö..
Så nu blir de att myspysa lite själv i sängen innan det är dax att gå upp och fixa sig...

Ska vara hos barnmorskan kl.10.15..
Längtar !

11dagar  kvar till BF idag då, nu har verkligen den STORA nedräkningen börjat..
Tänk att man kan få en bebis när som helst..
SPÄNNANDE !
:D


I natt så har jag även fått sovit HELA natten utan kiss pause..
Hur skönt som helst,vet inte när jag sov en hel natt sist..

 
Nej ska krypa ner under mitt varma täcke nu och ringa mamma min
:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0