090609 - T I S D A G förmiddag




*************************************************************************************************************************************


Tjingeling !

Har nyss kommit hem från barnmorskan..
Har bara hunnit käka lite lunch..

Allt såg bra ut som vanligt
:)

Hjärtljuden låg på ca. 140/slag i min
Magen måttet låg på 37 cm..

Mitt järnvärde hade även gått upp, sist var de på 108 och nu låg de på 116..
Så jag fick beröm av bm
:)

Nej nu ska jag ut med hundarna i fin vädret
:)
Sen blir de lugnt.. Dona lite här hemma bara..
Blir att äta där runt 4 tiden..Mina bröder ska också äta här idag...

Niclas ska hjälpa oss med vår data och jag ska på stan med Jesper och hjälpa han köpa kläder
:)

Ha en bra dag !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0