090503 - O N S D A G




****************************************************************************************************************************************


God morgon !


Har nyss fått i mig lite frukost med älsklingen..
Han har ny tagit sin cykel och cyklat till jobbet..

Så för min del blir det att lägga mig ett tag till och vila..

Känner att jag inte är som jag brukar..
Undrar vad som hänt med mig ?
Ont i ryggen och neråt på frmasidan..
Kan knappt röra benen.. Ont i huvudet aja, nåt fel är det iallafall..
Få se om jag blir piggar mot dagen..

Nu ska jag ta och kolla om det hunnit kommit ut nya bostäder, sen blir det sängen !




Kommentarer
Postat av: Hanna

uppe med tuppen? :) Bäbisen kanske är påväg ut snart eftersom du mår konstigt mena ja-hoppas!:)hörs å ses gumman! puss påre å krya på dej!

2009-06-03 @ 08:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0