090728 - T I S D A G




*******************************************************************************************************************************************************


Tjingeling !


Har en liten slö dag idag känner jag.. Går fortfarande i sovkläderna..
Men ska in i duschen nu efter detta inlägg..

Thindrisen är klar för länge sen hon..
Men jag fastna sedan framför tven då de var "våra bästa år" och "sjukhuset"..

Vi har Mange hemma med oss idag..
Detta genom hans onda rygg..
Han var och fixa ryggen igår och ska dit igen imorgon..
hoppas min prins blir bra snart
:)

Men dagen blir lugn idag, bara en massa mys tror jag
:)
Fått hem korten som jag framkallat idag.. 202 st sen Thindra föddes..
Men allt har inte kommit hem än..
;P

Nej nu ska jag sätta fart här !







Thindra idag


Så underbar :)


Hon ligger just nu i babygymmet medans jag sitter här vid datan


Kommentarer
Postat av: Tess

Haha jaa :D

2009-07-28 @ 14:05:17
URL: http://ma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0