090727 - M Å N D A G




*******************************************************************************************************************************************************


Godmorgon !


Thindrisen sover gott fortfarande.. Hon vakna vid kvart i 6 och käka så hon sover väl en timme till eller nåt
;P
Själv sitter jag och kikar runt här på datan..

Vi var hem till Manges pappa igår, tog de igår eftersom de inte blev något i lördags..
Tog även en liten promenad med Stephanie och Alexander med..
Kom hem vi kl.22 igår kväll så de blev sängen på engång..

Idag ska jag och Thindra ner på stan..
Ska träffa Stephanie och Alexander vid tågstationen halv 12..
Så de blir nog att fika och ta en tripp i butikerna
:)
Själv ska jag iallafall köpa nya leggings sen får vi se om de blir något mer
;P

Så ser väl våran dag ut iallafall..
:)

Nu ska jag kika lite mer här sen mysa ner mig i sängen ett tag till tror jag !




Kommentarer
Postat av: Elin

:) Vad gör du i morgon på fm ? Om det är fint väder så skulle vi kunna ta en sväng. :)

Kramar

2009-07-27 @ 08:58:13
URL: http://lifelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0