090724 - F R E D A G




*******************************************************************************************************************************************************


God
morgon !


Mange åkte till jobbet för en liten stund sen..
Så jag och Thindra vinka han farväl..

De lilla pyret vakna nu vid 6 och var hungrig..
Så nu ligger hon här brevid i sin vagga och försöker prata så gott hon kan
:)

Tänk att för en månad sen, då det var den 24:e juni..
Så kom denna underbara människa som är min dotter till jorden
:)
Är så himla lycklig nu så de finns inte.. Vem skulle kunna tro att man skulle vara såhär lycklig förra sommaren?!
Inte jag iallafall ! Men de är jag
:)
ÄLSKAR min underbara sambo och vår dotter och hundarna såklart
:)

Denna dag blir lugn.. Usch, regn igen !
Hoppas de blir bättre mot dagen, då jag och Thindra ska gå till Fjällbacken och handla..

Sen så ska de väl städas här hemma också..

Hoppas på att tösen somnar snart så jag kan ta mig en snabb dusch och krypa ner under täcket sen och mysa
:)

Ja så ser väl våran dag ut just nu iallafall.. Hur ser eran ut då?

Ha de bra !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0