090724 - F R E D A G eftermiddag




*******************************************************************************************************************************************************


Tjingeling !


Det blev finare väder tillslut..
Så jag och Thindra kunda ta oss till affären och handla..
Blev att handla lite nu till helgen,sen så var vi även in på Jysk och köpte 5 meter tyg till Thindras rum som hon ska få sen..
:)
Jag har blivit helt kär tokig i HELLO KITTY..
Tycker kissen är så grymt söt
:)
Så har letat tyg på metervara på nätet men hitta inte,sen såg jag på Jysk hemsida att dom hade..
Så nu är de inskaffat iallafall, fattas bara ett rum till Thindrisen som man kan inreda
;P





Fick HM katalogen igår för hösten-09..
Fanns en helsida som jag ska beställa ifrån till Thindrisen..
Med Hello Kitty - SÅKLART !
:)





Nej nu ska jag dammsuga lite här hemma och så..
Ikväll blir det att grilla och mysa med min underbara familj
:)




Kommentarer
Postat av: Tess

haha jag satt också o kollade på dom där kläderna i katalogen ;P Så sött ju!!

2009-07-25 @ 00:34:10
URL: http://mammatess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0