090714 - T I S D A G




*******************************************************************************************************************************************************



Godmorgon !


Själv har man vart vaken sen halv 7 Thindra vakna och var hungrig..
Sen vela hon inte somna om så jag satt vid datan och kika runt och hon låg i sin vagga brevid och kika runt
:)

Har nyss fixat till mig..
Ska dammsuga strax och ta ut hundarna tänkte jag..
Mamma min är påväg hit snart med..
Så då blir de först att åka till affären och köpa blöjor..
Sen hem och fika
:)

Sen i eftermiddag så ska vi på husvisning i Skutskär..
Ska bli spännande och se hur huset ser ut i verkligheten..

Nej nu ska jag ta och sätta fart här
:P

Ha en bra och skön solig dag !
:)








Jag och Thindra igår, hon ser inte road ut som mamma :P


Thindra idag


sötast

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Gick det bra på husvisningen? Var det något bra hur och vart här i Skutskär ligger det? Söt lilltösen är på bilderna förresten! Man riktigt smälter hehe! Fin dom är våra små du! :-) Hehe! Puss puss

2009-07-14 @ 21:56:59
URL: http://stephanieronning.blogg.se/
Postat av: Sofie

Vilka fina bilder! Spännande och höra hur huset var, om det blir något köp :) Kramis

2009-07-15 @ 12:29:36
URL: http://sofiewestberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0