090712 - S Ö N D A G




*******************************************************************************************************************************************************


Goddag !


Ja då har man nyss dammsugit och torkat golven klart..
Skönt att de är gjort..
Tvätten hänger på tork och är också snart klar..

Sen blir de bara att mysa med familjen min resten av dagen..

Inatt så fick jag ringa till sjukvårdsrådgivningen med..
USCHA !
När jag skulle gå och lägga mig så fick jag jätte ont över bröstet och revbenen och hade svårt
att andas..
Blev jätte kallsvettig,illamående och yr i bollen..
Men som tur gav de med sig efter en 30 minuter precis då jag kom fram till rådgivningen..
Ska de behöva ta en sådan tid innan man ska komma fram och få rådgivning ?

Ha fått ont flera gånger under denna vecka, men då har jag inte blivit kallsvettig och så..
Utan bara haft tryck över bröstet..
Så jag håller tummarna att de inte händer igen, var väldigt läskigt tycker jag..

Nej nu ska jag mysa med familjen,hör att stumpan våran har vaknat och vill väl ha mat
;P


Ha en bra dag !








Thindra idag


Gullungen


Kommentarer
Postat av: Elin

Så som du beskriver låter precis som panikångest.

Min sambo (Pelle) har haft det några gånger och har till och med åkt in på akuten, för att vi inte visste vad det var.. Men kolla runt lite på nätet om det :)

2009-07-12 @ 20:31:44
Postat av: Hanna

men oj då! Va vare då kan man undra? Otäckt om inte annat! Du lär kolla upp d där gumman! :) Imorn är min semester slut så då finns ja på jobbet om du skulle ta en promenad i närheten;) lär ju komma in å vinka då ju! ;) Hare bra! Puss påre!

2009-07-12 @ 20:50:29
Postat av: Stephanie

Jo jag såg det hehe! Han fick en turkos färgad typ! Hehe! Men ska köpa den mörkblå med! Dom är verkligen kanon! Puss Krams

2009-07-13 @ 12:52:07
URL: http://stephanieronning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0