090710 - F R E D A G




*******************************************************************************************************************************************************


God morgon !


Passar på att lägga in ett inlägg nu medans stumpan min sover..
Ska ta och fixa till mig strax..
Klockan 10 så kommer Janet hit och ska klippa mig
:)
Yees !
Ser ut som ett helvete i skallen nu.. Och ihelgen blir det att färga håret med
:)

Sen är jag redo att åka och knäppa kort till tidningen nästa vecka
:)

Klockan 13 så ska jag och Thindra vara hos BVC..
Ska bli intressant och se hur mycket hon gått upp..
Jag gissar på att hon kommit förbi födelsevikten som var på 3596, tycker hon känns mycket tyngre
:P
Sen så ska vi gå förbi Sandra Lundgren och hälsa på henne en sväng..
Har ju inte sett hennes nya lya än
;P

Så ser våran dag ut iallafall
:)

Ha en bra dag,så får vi hålla tummarna att de slutar regna snart !






Thindra idag


Myser i våran säng



Ligger och sover just nu


Kommentarer
Postat av: MammaTess

Sååå söt hon är :D



sv; ja de händer att jag är i stan då och då . Men har inte blivit så mycke nu sen Felicia kom till världen :) .

Men absolut skulle vi kunna göra de =))

2009-07-10 @ 09:57:47
URL: http://mammatess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0